Rokmūzikas apskati

17.02.2009.

Led Zeppelin – Led Zeppelin (1969)

Filed under: 1960. gadi,Blūzroks,Smagais roks — Jānis @ 19:36
Tags: ,

Led Zeppelin sāka darbību kā The Yardbirds v2.0. Patiesību sakot, albuma ierakstīšanas sākumā visi bija pārliecināti, ka to izdos kā grupas The Yardbirds veikumu. Tomēr viņi nolēma nomainīt nosaukumu un vēl tagad Led Zeppelin piesaista jaunus, aklus fanus, kam šķiet, ka šī grupa ir visu laiku labākā un jebkurš, kurš to apšauba, ir pilnīgs idiots. Stāstu pēc savas pieredzes. Starp citu, man patīk Led Zeppelin.

Albums sākas ar “Good Times Bad Times” – viena no labākajām grupas dziesmām. Tas turpinās ar “Babe, I’m Gonna Leave You” – vienu no labākajām grupas dziesmām. Tā kā jūs jau noprotat manu viedokli par atlikušajām dziesmām, es mēģināšu meklēt sliktās albuma puses, lai iepriecinātu vidējo lasītāju.

Albuma trešā dziesma, “You Shook Me”, man nepatīk, jo velkas veselu mūžību un motīvi visu laiku atkārtojas. Tie, kam Led Zeppelin šķita kā pārākā blūza grupa, noteikti spiedz no sajūsmas. Nav brīnums, jo tā sākotnēji bija slavenā blūzmeņa Madija Votersa dziesma.  Tad seko “Dazed and Confused”, dziesma, ko bieži izmantoja koncertos un dažkārt pagarināja līdz pat 45 minūtēm (visiem tad jau apriebās). “Communication Breakdown” esot plaģiāts.

Labi, es nevaru piesieties šim albumam. Esmu parāk liels fans. Šī ir mana mīļākā grupa. Visu savu kritiku es jau jums paziņoju. Tāpēc ignorējiet arī novērtējumu.

Dodu albumam 9 zvaigznes no 10.
pilnspilnspilnspilnspilnspilnspilnspilnspilnstukšs

Atstāt komentāru »

Vēl nav komentāru.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

