Rokmūzikas apskati

20.02.2009.

Animal Collective – Merriweather Post Pavilion (2009)

Es apgūlos gultā un noteicu pie sevis : “Kurš tirliņš ienesa Beach Boys mēģinājumu telpā pieckāršo, nē seškāršo, tomēr piecdesmitdeviņkārtīgo zāli?” Tā var sacīt tikai par vienu albumu, kas turklāt ir ierakstīts un izdots tikai pāris mēnešus atpakaļ. Tas ir, manuprāt, labākais 21. gadsimta gada albums Merriweather Post Pavilion. Plate ko ir radījusi 3/4 Baltimoras eksperimentālā popgrupa Animal Collective.

Par albuma dziesmām vidusskolnieki var rakstīt zinātniskos darbus (gribu redzēt to vidusskolnieku, kurš ir spējīgs noklausīties šo albumu). Tās visas ir lieliskas. Bet īpaši man gribās izcelt pirmos divus skaņdarbus. In The Flowers tevi ieved runājošu puķu valstībā, kur ar tevi runā vīrs ar pseidonīmu Panda Bear, varbūt tas nav plates labākais skaņdarbs, bet tā pavisam noteikti ir mana mīļākā Merriweather Post Pavilion dziesma. Bet par My Girls, kas ir Pandas lāča veltījums viņa sievai un meitai, verbāli sajūsminās un sauc par plates labāko mirkli gandrīz visi kuri ir cienīgi noklausīties šo sarezģīto kumosiņu. Es protams arī esmu sajūsmināts par šo dziesmu, atkārtošos, bet tā nav mana mīļākā dziesma šajā platē. Vēlos izcelt arī Summertime Clothes, kura ir pirmā dziesma mūžā, kuru dzirdot pirmo reizi es tai sāku dungot līdzi.

Tomēr galvenais plates mīnuss ir tāds, ka tā nekad nekļūs par kulta plati. Plati kuru tu atradīsi Britnijas ierakstu bibliotēkā. Lai gan tā ir palikusi popsīgāka nekā iepriekšējie Animal Collective darbi. Tomēr tā joprojām ir tipiska zvēru plate. Plate kuru var noklausīties tikai dzīvnieki vai arī cilvēki ar rūdītām ausīm.

Albumam lieku 9 zvaigznes no 10.

2 komentāri »

  1. “gribu redzēt to vidusskolnieku, kurš ir spējīgs noklausīties šo albumu”.
    Tiesam velies mani redzet?

    Komentārs by viper — 22.02.2009. @ 00:02

  2. mani arī? -_-

    foršs blogs, keep up the good work!

    es kaut ko līdzīgu gribu atvērt, tikai saistībā ar post* brīnumiem rokmūzikā, so, iespējams mēs drīz būsim blogkaimiņi ^_^

    Komentārs by kidijs — 25.02.2009. @ 15:16


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

