Rokmūzikas apskati

31.03.2009.

Paziņojums!!!

Filed under: Muzikālie jaunumi — Ausmkrēslis Rūdolfs @ 16:26

Diemžel, man jums ir viena bēdīga vēsts. 😦

Tā kā kārtīgam proletariāta strādniekam katru gadu pienākas divu nedēļu atvaļinājums nolēmu, ka man tieši šobrīd ir jāizmanto šī iespēja un jāpaņem atvaļinājums uz 5 dienām, lai attīstītu savu novelista talantu. Bet tā kā mans kolēģis Kūtris Šmucāns ir diez gan kūtrs rakstu cepējs, bet dižais F. skatās uz maniem pirkstiem nolēmu, ka man ir jāatrod aizvietotājs…

Kādā aukstā trešdienas naktī, aizejot uz tuvāko burziņu vietu (kapiem) satiku kādu vīru, kas par 100 procentiem pārzināja gotiskā roka vēsturi. Viņš man atklāja, ka viņš ir latvietis, kas dzīvo Grieķija un viņu sauc Georgijs. Es viņam piedāvāju iespēju rakstīt piecas dienas Latvijas lielākajā muzikālajā blogā. Protams, ka Georgijs nekavējoties piekrita…

Tas nozīmē tikai vienu, es līdz pirmdienai šeit vairs nerakstīšu, bet manā vietā rakstīs Grieķijā dzīvojošais gotiskā roka guru Georgijs jeb Ptolemajs Georgius. Gera ir apsolījies uzdrukāt vismaz 3 rakstus līdz svētdienai.

3 komentāri »

  1. [cenzēts], es to atradu nekur.lv 😀 Georgijs rakstīs no tava profila?

    Komentārs by Raitis F. Ātrais — 31.03.2009. @ 16:30

  2. Greetings from Greece. :*

    Komentārs by Ptolemajs Georgius — 31.03.2009. @ 16:30

  3. georgijs jau raksta no Ausmkrēšļa profila. 🙂 Sveiks slavenais F.

    Komentārs by Ptolemajs Georgius — 31.03.2009. @ 16:31


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

