Rokmūzikas apskati

01.04.2009.

Lacuna Coil – Comalies (2002)

Filed under: 2000. gadi,Alternatīvais roks,Smagais roks — Ausmkrēslis Rūdolfs @ 14:35
Tags: ,

Gaidot gotiskā metāla itāļu jauno albumu, kas iznāks 21. aprīlī, es pašpasludinātais gotu karalis vēlējos apskatīt grupas 2002. gada albumu Comalies, kas grupu no metāla gaiļiem iecēla gotu svēto kārtā. Vai tiešām albums ir tik lielisks? Vai Ausmkrēslis ir lohs? Vai F. ir leģendārs vērotājs? Vai Kūtris klausās barokpopu? Man ir atbildes uz šiem jautājumiem.

Albums nav pilnīga izgāšanās, tas jau ir nopelnījis vienu balli, tādēļ ka grupai ir krutāka vokāliste gotiskā roka vēsturē, pārsitot pat leģendāro lohu karali Villi Vallo.  Runājot par dziesmām… Par to arī nākamajā rindkopā.

Albums iesākas ar divu galveno hitu koncepts, kas liek mīlēties jebkuram gotam kapos nākamās piecas dienas. Sekojošais Daylight Dancer ir samērā nedejojams gabals, tātad pilnīgs sūds, bet tad albums pārslēdzas sestajā metāla ātrumā, līdz tas tiek noslāpēts ar maigi izsakoties sūdīgo balāžu koncepciju. Tight Rope ir gan pārākais metāls, bet to spēj paklausīties tikai pseido-gotņiki.  Pēc šī gabala, tu sāc mīzt biksēs, bet par to es pastāstīšu nākamajā rindkopā.

The Ghost Woman and the Hunter ir episks sūds, no kura tiešām ir jābaidās. Bet Unspoken, gan ir īsts gotu fanks, ko spēs novērtēt mans kolēģis Kūtris. Entwinder izklausās pēc neveiksmīga ņūmetāla, tātad Spice Girls ar ģitārām, bļe. The Prophet Said ir ellīgi garlaicīgs skaņdarbs, tātad atkal tu sāc bīties, tikai šoreiz no garlaicīguma. Angel’s Punishment ir īsts skrīmõ imbacīls, bet kā zināms es pēdējā laikā sāku fanot par šo žanru. Comalies gan ir sūdīgs gabals. Speciālajā izdevumā, kas ir speciāli izdots reperu kaitināšanai ir iekļauts skaņdarbs Lost Lullaby, kas atkal izklausās ņūmetāliski.

Bet tomēr albums netipiski šim žanram ir pārsteidzoši labs.

Albumam lieku 6,5 zvaigznes no 10.

full_sm1full_sm1full_sm1full_sm1full_sm1full_sm1half_smnone_smnone_smnone_sm

2 komentāri »

  1. Es tā arī neguvu atbildi, vai esmu leģendārs vērotājs :@

    Komentārs by Raitis F. Ātrais — 01.04.2009. @ 16:57

  2. Es jau neteicu, ka es sniegšu tev verbālo baudu, atbildot uz tiem jautājumiem. 😀

    Komentārs by Ptolemajs Georgius — 01.04.2009. @ 17:01


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

