Rokmūzikas apskati

09.04.2009.

Phoenix – Wolfgang Amadeus Phoenix (2009)

Filed under: 2000. gadi,Indīroks — Ausmkrēslis Rūdolfs @ 14:37
Tags: ,

Franču indīroka veterāni šogad grasās izdot jaunu un nerātnu albumu, kuru protams man kā rūdītam mūzikas žurnālistikas guru jau ir iespējams noklausīties mēnesi pirms tā iznākšanas.

Albums ir veltījums klasiskajam vīram ar šmucānīgo (daudzi man piesienās, ka mani raksti ir pārāk seksīgi, tādēļ nolēmu, ka vārdu seksīgs es aizstāšu ar vārdu šmucānīgs) vaigu bārdu Volfgangam Amadejusam Fēniksam. Paši indstiļigas kādreiz bija tādi dievi kā Volfsgangs, jo viņi producēja franču elektronikas mežoņu Air un Daft Punk albumus. Protams, Fēniksa apvienībai ar elektronisko mūziku ir visai mazs sakars (vismaz šajā albumā). Viņi spēlē talkinghedisku indī roķi. Diem žēl citus grupas albumus es neesmu dzirdējis, bet cik zinu, tad iepriekšēju albumu ietekmīgais interneta medijs Pitchfork.com ierindoja kā 13. labāko 2006. gada albumu.

Albums iesākas ar pirmo grupas singlu no šī albuma Lisztomania, kas ir ļoti labs skaņu darbs. 1901 jau varēja pa brīvu lejuplādēt jau 23. februārī, arī šī dziesma neatpaliek no Lisztomanijas. Vēl es vēlos izcelt episko popu Love Like a Sunset un Lasso, kas man nedaudz atgādināja tradicionālus Hot Chip. Diemžēl pārējās dziesmas ir vienveidīgas, bet nav sliktas.

Albums ir samērā labs, domāju ka tik pat labs kā šī gada Yeah Yeah Yeah’s albums, kuram es ieliku nepelnīti zemu atzīmi. (tagad skatoties – trijnieka vietā liktu trīs ar pusi)

Albumam lieku 3,5 zķees no 6.

1 komentārs »

  1. poser

    Komentārs by gribu_hujeet — 09.04.2009. @ 22:32


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

