Rokmūzikas apskati

06.05.2009.

The Knack – Get The Knack (1979)

Filed under: 1970. gadi,Jaunais vilnis — Jānis @ 20:50
Tags: ,

Kā jau mūsu uzticīgākie lasītāji (respektīvi, Kūtris Š.) pamanīja, es vairākas dienas iztiku bez recenzēšanas. Un nebūt ne tāpēc, ka man būtu apriebies šis projekts vai es būtu kļuvis slinks – vienkārši šī mēsla apskatam man vajadzēja sagatavoties.

Treniņi vairāku dienu garumā, klausoties ASV hiphopa lielākos mēslus mani neattur no domas, ka mani gaida agonija un ausu amputācija, lai mazinātu sāpes. Bet esmu drosmīgs. Ieslēdzu “The Knack” debijas albumu. Starp citu, tas ieguva dubultplatīna statusu Lielbritānijā. Bet bailes…

Albums sākas ar “Let Me Out”. Nezinu, vai tie ir treniņi vai kas, bet dziesma tik slikta neliekas. “Your Number on Your Name” ir diezgan paredzama dziesma, tādēļ galīgi neinteresanta. Līdzīga pirmajam gabalam. Trešā albuma dziesma ir “Oh Tara”. Dziesmu līdzība ir pārāk uzkrītoša. Varēja vismaz veidot konceptalbumu, nebūtu neko teicis. “(She’s So) Selfish” ir mēsls, bet ceru, ka labās dziesmas būs ieliktas otrajā pusē, kā arī vajag darīt. “Maybe Tonight” ir lēna dziesma (tieši tā – vēl lēnāka nekā iepriekšējās). Bungas atpakaļgaitā pievērš manu uzmanību un mazliet uzlabo manu viedokli par šo grupu. “Good Girls Don’t” bija otrais albuma singls, tomēr tas ir krietni viduvējs.

Albuma otrā puse sākas ar “My Sharona”. Lūk, šī ir mūzika! Laba dziesma, ko nevar teikt par albumu kopumā. “Heartbeat” ir labs piedziedājuma rifs, bet ar laiku tas apriebjas. “Siamese Twins (The Monkey and Me)” ir gandrīz identiska. Uz to laikam norādīja dziesmas nosaukums, šīs divas dziesmas ir kā Siāmas dvīņi. “Lucinda” jau ir lielāka atšķirība, tomēr joprojām nekas īpašs. “That’s What the Little Girls Do” es jau jūtu, kā mana dzirde aiziet pa pieskari. Cerams, paspēšu noklausīties albumu līdz galam, nekļuvis par muzikālo invalīdu. “Frustrated” ir sūds. Re, man jau ir zudusi spēja oriģināli izteikties. Ievads mazliet atgādina “Sex Pistols” hitu “God Save the Queen”.

Dodu albumam 6 zvaigznes no 10.
pilnspilnspilnspilnspilnspilnstukšstukšstukšstukšs

Uz šiem lauriem viņi gulēs visu dzīvi.

6 komentāri »

  1. Ja nav noslēpums, tad kāpēc nācās klausīties hip hopu?

    Komentārs by Mikijs Džeimss — 06.05.2009. @ 21:20

  2. Lai sagatavotos muzikālajām šausmām 😦

    Komentārs by Raitis F. Ātrais — 06.05.2009. @ 21:52

  3. Lielākas popularitātes gūšanai nenāktu par ļaunu arī šeit dod reperiem iespēju. 🙂

    Komentārs by gribu_hujeet — 06.05.2009. @ 22:21

  4. Nez, vismaz manam ausim hiphopa ir ari patikama muzika – The Streets, piemeram!

    Komentārs by Mikijs Džeimss — 06.05.2009. @ 22:38

  5. Maiks Skiners ir superīgs vecis, katru rītu mostos ar viņa dziesmu, jo tā man ir modinātājā. 🙂 Bļe, bet nezinu vai to var saukt par hip hopu – brits tomēr.

    Komentārs by gribu_hujeet — 06.05.2009. @ 23:05

  6. Jaunībā mēdzu klausīties oldskūl hip-hopu. 😀
    Lūk vēl viena mana hipsterisma pazīme

    Komentārs by Ausmkrēslis Rūdolfs — 06.05.2009. @ 23:05


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

