Rokmūzikas apskati

18.05.2009.

Silverchair – Frogstomp (1995)

Filed under: 1990. gadi,Grandžroks — Jānis @ 22:05
Tags: ,

Kā jau uzticamākie eRoka lasītāji būs pamanījuši, es vēl ne reizi neesmu divreiz apskatījis kādu mākslinieku. Tā kā nenovēršami tuvojas tas brīdis, kad tas beigsies, es apskatu aizvien jaunus un jaunus māksliniekus. Šoreiz – man maz zināmie Silverchair.

Par Silverchair zinu tikai tik, ka viņi ir no Austrālijas. Tāpēc stāsts izpaliks. Albums sākas ar “Israel’s Son”. Riktīgi grandžīgs gabals. Dziesma kā tāda normāla, bet ceru, ka stils mainīsies un visu laiku nebūs šādi melanholiski mēsli. “Tomorrow”, kas ir arī pirmais singls, patiesi ir mazliet priecīgāka dziesma. Solists izklausās gluži kā Kobeins un arī mūzikas stils ir līdzīgs, šķiet, ka klausos kaut kādu neizlaistu Nirvana dziesmu. Šī dziesma gan man patīk vairāk par pirmo. Vienīgi dziesma ir par garu, bet tā ir maza bēda. “Faultline” mani vairs tik ļoti neiespaido, jo ir manāms, ka grupai trūkst ideju. “Pure Massacre”, kas arī tika izdots kā singls, nu jau ir vienkārši garlaicīgs. Ceru, ka vismaz uz albuma beigām būs vairāk dažādības. To, ka sākusies dziesma “Shade” pamanu ap otro minūti un tā ir ļoti slikta zīme. Albums interesantāks nav kļuvis un ar bažām gaidu otro pusi.

“Leave Me Out” izklausās pēc kaut kāda Kobeina blakusprojekta (štrunts ar to, ka izdošanas brīdī viņš jau bija miris). Ņemot vērā to, ka man Nirvana nekādi roka dievi nav, neko labu tas nenozīmē. “Suicidal Dream” no visām dziesmām visvairāk atšķiras no Nirvana un par to vien es esmu gatavs viņiem iedot zvaigzni. “Madman” ir par smagu manām ausīm. Tas ir instrumentāls skaņdarbs un mazliet atvirzās no Kobeina skaņas. Tomēr “Undecided” ir triumfāla (?) atgriešanās pagātnē. “Cicada” nav nekas jauns un neveltīšu daudz laika tā aprakstam. Solists šoreiz dzied ne tik Kobeiniski kā iepriekš, un tomēr man nepatīk šāds stils. Noslēdzas ar nožēlojamu bungu solo un sarunām no ierakstu studijas. Pilnīgi lieki. Albums noslēdzas ar “Findaway”. Nu izklausās pēc kaut kāda poppanka, tomēr nosaukums atgādina Nirvana dziesmu “StayAway”. Nu nevar atrauties no šīs saiknes.

Dodu albumam 6 zvaigznes no 10.
pilnspilnspilnspilnspilnspilnstukšstukšstukšstukšs

Iļjas Muromieši atradušies.

Komentējiet »

Vēl nav komentāru.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt