Rokmūzikas apskati

29.05.2009.

U2 – No Line on the Horizon (2009)

Filed under: 2000. gadi,Alternatīvais roks — Ausmkrēslis Rūdolfs @ 10:27
Tags: ,

Runājot par grupu ar lidmašīnāgo nosaukumu pasaulē es vienmēr riskēju atrauties pa savu kreisi stāvošo kaklēnu. Principā U2 ir vienīgā grupa pasaulē, kura man principā besī vēl vairāk nekā Muse. Un kā jau noprotat šajā recenzijā būs pilnīgs objektivitātes trūkums un vispār……

Leģendārais Īru miesta, kuru nosaukumu es nevēlos noskaidrot, pateicoties savam milzīgajam kūtrumam ieiet vikipēdijā un ierakstīt U2 sekstets mīnuss divi reizinājumā ar nulli ir tik aseksuāli aseksuāls, ka pat leģendārās grupas The Smiths bezbalss un pasaulē slavenākais aseksuālists nobāl šo vīru priekšā. Bet ievads principā var beigties un sākties saldā daļa, kuru tu noklājot ar rūpīgi mīcītu šokolādes kārtu apēdīsi ar ļoti kāru aci.

Leģendārie poproka iztirlizētāji uzaicināja izcilu producentu trio, lai viņu jaunais No Line On the Horizon nebūtu izgāzšanās. Turklāt es vēl esmu dzirdējis baumas, kuras cerams, ka piepildīsies, ka šie vīri ir nolēmuši savas pistoles mest pie zemes un pievērsties  meditācijai. Jā, bet tomēr šajā rindkopā man vajadzēja stāstīt par albuma dziesmām. 🙂 Teikšu atklāti šis nav labākais U2 albums kuru es esmu dzirdējis. Manuprāt, no tiem 4 saldumu gabaliem, kurus es no šiem vīriem apspīlētos esmu dzirdējis vislabākais ir grupas debijas albums Boy no kura es pat biju spējīgs noklausīties pāris dziesmas no sākuma līdz beigām, bet An Cat Dubh man pat iepatikās. The Joshua Tree es neatceros vai es esmu to klausījies vai nē, bet šoreiz pieņemsim, ka esmu. Achtung Baby es jau klausījos izmantojot sīk metodi, lai gan tomēr arī kaut ko biju spējīgs paklausīties. Bet klausoties šo albumu man jau kopš tā pirmajām sekundēm uznāca nerimdināms vēlmis patīt to uz priekšu. Un tā arī es to noklausījos, apstājos gan pie izslavētās White As Snow, lai to nedaudz paklausītos, bet tomēr sapratu, ka slavas dziesmas par šo trokšņujūkli rakstījuši tikai rūdīti U2 fani uzvalkos.

Principā kopsavilkumā gribēju pateikt, ka šis, manuprāt, ir lielākais mēsls kuru no šogad izdotajiem albumiem esmu dzirdējis. Lai gan es jau biju dzirdējis, ka šis ir tāds albums, kuru U2 cienītāji mīlēs, bet tiem kuriem šī grupa ir vienaldzīga vai izraisa riebuma sajūtu mutes dobumā to ienīdīs. Man šis albums izraisīja tādas žāvas, ka nācās pat meklēt kādu pretžāvu līdzekli.

Albumam lieku 4 zvaigznes no 10.

Tā kā es negribēju redzēt četrus vecus vīrus apspīlētos t-kreklos nolēmu, ka būs jāieliek kāds cits un seksīgāks video.

3 komentāri »

  1. bla bla bla
    Aseksuālisms nav seksīgs, značit tu pārvērties par kkādu Kandavas novada āni, kurš klausās sūda musegaze.

    Un pasaki – nahuj tas viss bija vajadzīgs?

    Komentārs by gribu_hujeet — 29.05.2009. @ 12:32

  2. Pasaki vēl, ka tev patīk U2? 😀

    Komentārs by Ausmkrēslis Rūdolfs — 29.05.2009. @ 12:37

  3. Bono hujē gandrīz tik pa ļoti kā poopcore guru Bļelamijs. Secinājumus izdari pats, Zač.

    Komentārs by gribu_hujeet — 29.05.2009. @ 16:59


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

