Rokmūzikas apskati

30.05.2009.

Kings of Leon – Only By The Night (2008)

Filed under: 2000. gadi,Alternatīvais roks,Garāžroks — normens @ 21:20
Tags: ,

eRokā ir apskatītas ļoti dažādas grupas, bet kaut kādā veidā Kings of Leon bija aizmirsti. Nu ir laiks to mainīt!

Kings of Leon bija laba grupa, kuru meinstrīmā nezināja, un izdzirdot sauca par totālu mēslu. Tomēr atlika viņiem tikai ierakstīt vienu lielu mega grāvēju, un nu tiem, kam viņi bija “mēsli” ir šīs grupas lielākie fani. Lai gan tas ir skumji, tomēr tā notiek. Only By The Night nav viņu labākais disks, tomēr popularitātes dēļ apskatu šo.

Disks sākas ar Closer – diezgan savāda, tomēr blicei ļoti raksturīga dziesma. Arī Crawl turpina iesākto KoL skanējumu, kas nemaz nav slikti, šī dziesma man patīk labāk par pirmo. Tomēr skaņdarbs numur 3 ir iemesls, kāpēc šo albumu ir iegādājies vidējais klausītājs – Sex On Fire. Teju ikvens, kurš grib izlikties par mūzikas specu (kuru vidū karaļi bija pietiekami augsti novērtēti jau pirms tam) stāsta, ka viņam šī grupa patika pirms šīs dziesmas dzirdēšanas, tomēr tā nav. Savādi, bet ar ne labāko no savām kompozīcijām viņi palikuši slaveni.

Pēc megsa hita seko vēl kāda dziesma, kuru zin ļoti daudzi, jo pēc Sex on Fire arī pārējie singli aizgāja uz urā – Use Somboady. Šī ir mana mīļākā komozīcija platē, īpaši piesaista tās vārdi. Manhatan, kas seko pēc tam, ir pilnīgi netipiska dziesma šiem izpildītājiem, tomēr ļoti interesanta un piesaistoša. Aiz šī skaņdarba atskan Revelry – vēl viena dziesma, kas aizgāja meinstrīmā, bet šī man nepatīk. Ļoti ātri apnīk, lai gan sākumā klausījos to labprāt.

17 jau atkal ir kaut kas daudz interesantāks – tā atkal ir samērā vidējā tempā, tomēr tajā ir interesanti elementi. Klausoties Notion pārņem sajūta , ka tas vairs nav KoL, bet gan kaut kas cits, bet šī doma pazūd uzreiz kā Keilebs Folovils sāk dziedāt – šo vokālu nevar sajaukt ne ar ko! I Want You atkal ir ļoti dīvaina, un par šo nevaru saprast – man patīk vai nē. Grūti saprotama dziesma tieši muzikālajā ziņā. Be Somebody atkal atgriež tipisku KoL skanējumu, kas ļoti priecē. Lieliska dziesma, kas nekad nebūs singls, tomēr šādām dziesmām arī nekad nav jābūt tautā zināmām! Plate noslēdzas ar Cold Desert – vismierīgāko dziesmu diskā, un, laikam, arī visā viņu daiļradē. Tā ir skaista albuma noslēguma dziesma, kura man šķiet ļoti jauka.

Kopumā jāsaka, ka ja diskā nebūtu Sex on Fire, tad bez kritiķiem, mūzikas gardēžiem un KoL faniem šo plati citi noteikti neivērotu. Tomēr tagad tas ir viens no pagājušā gada veiksmīgākajiem un populārākajiem ierakstiem. Ne man spriet, vai tas ir labi, vai slikti tomēr no vienas puses prieks, ka beidzot puišus novērtē. To viņi ir pelnījuši.

Albumam dodu 7,5 zvaigznes no 10.

pilnspilnspilnspilnspilnspilnspilnspusetukšstukšs

3 komentāri »

  1. Totāls pizģets, es šo grupu esmu mīlējis jau kopš debijas plates. 😀

    Komentārs by gribu_hujeet — 30.05.2009. @ 21:27

  2. Principā normāli geji, bļe. 😀

    Komentārs by Ausmkrēslis Rūdolfs — 30.05.2009. @ 21:30

  3. Man kā reiz sex on fire dziesma vismazāk patīk no albuma.. 🙂 Un es neesmu šīs grupas sens fans, man ir prieks,ka šo grupu atklāju ar dziesmu – use somebody.., tas deva iemeslu parakāties viņu muzikālajā vēsturē un pārējos albumos.. un atrast dziesmās gan jēgu gan baudāmu muzikālo izpildījumu.. Manā iphone ir tikai viena grupa un es varu būt priecīga,ka to vietu ieņem saliedētie Kings of leon.. 🙂

    Komentārs by Dana — 06.11.2009. @ 20:06


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

