Rokmūzikas apskati

04.06.2009.

Placebo – Battle for the Sun (2009)

Filed under: 2000. gadi,Alternatīvais roks — Ausmkrēslis Rūdolfs @ 00:26
Tags: ,

Kā teiktu Kūtris Šmucāns :”Katram savs.”

Kā zināms šie zēni radās tālajā 1994. gadā pēc kādas Kapteiņa Bīfhārta dziesmas nosaukuma, tālāk šie divarpus zēni kļuva par īstiem kokaīna pielietiem vīriem, kas mierīgi varēja peldēties naudas dubļos. Es par šo grupu uzzināju kaut kur pagājuša gadsimta beigās vai šī gadsimta sākumā. Atceros, ka man ap 2000. gadu mājās bija grupas albums, kuru daudzi kritiķi ir nokristījuši par grupas sliktāko albumu, Black Market Music. Albums man patika un patīk vēl tagad. Jau kādu gadu vēlāk kaut kur izdzirdēju grupas otro albumu Without You I’m Nothing, kas man patika tik pat ļoti kā minētais Black Market Music. Diemžēl “fanošana” par grupu beidzās ar hitu kompilāciju Sleeping With Ghosts, lai gan tajā bija pāris labas dziesmas (ievadošais Bulletproof Cupid, kā arī visi no tā iznākušie singli), tas nespēja mani aizkustināt manu sirdi. Sekojošo Meds tā kārtīgi es arī neesmu klausījies, bet šogad es izdzirdēju fantastisko grupas debijas albumu Placebo, kas man tik tiešām patīk, bet nu tad beidzot grupas otulārismo diskogrāfiskumu pagaidām noslēdz šis, kuru portāla lielākais fans gribu_hujeet jau paspēja nosaukt par jauno puķu himnu dievišķumu.

Jaunais albums ir tipisks Placebo albums Sleeping With Ghosts un Meds izpratnē, lai gan tajā ir pilns ar tik tiešām lipīgām un jaukām melodijām, tas mani nespēj pilnībā iepriecināt. Reāli arī nekādus lielos veču dārgumus kubikājumā ar seši dalījumā ar astoņi es no šiem pediņiem negaidīju. Labākā albuma dziesma ir sasodīti lipīgā albuma tituldziesma, kas arī ir albuma pirmais singls. Edijs Flešers no Alternative Press apgalvoja, ka albumā ir iekļautas divas no labākajām Placebo dziesmām Happy You’re Gone un Kings Of Medicine, varbūt pēc kāda laika es domāšu savādāk, bet šobrīd izklausās, ka šīs nav tik labas dziesmas kā tās ir salielijis Misters Flešers. Un ko lai vēl pasaka par šīm dziesmām… EEEE..

No sākuma man likās, ka albuma koncepts būs veidots līdzīgi kā, manuprāt, viens no šausmīgākajiem konceptuālajiem albumiem, kas jeb kad ir radīts. Protams, es runāju par Metjū Bļelamija vadīto kolektīvu Muse un viņu episki garlaicīgo stāstu par zvaigznēm Absolution. Šis albums nav tik episki briesmīgs. Protams, tas ir sasodīti pārepiskots un liekas, ka Misters Epiks atkal ir izdarījis savu FAIL izvēli, bet tomēr ne tik briesmīgi kā Teignmautas brašuļu pēdējie divi albumi. Kopumā jāsaka, ka albums ir tik pat labs kā grupas slavenākais albums Sleeping With Ghosts, ja ne pat labāks. Vismaz šis man pagaidām patīk labāk.

Albumam lieku 3,5 zvaigznes no 10.

4 komentāri »

  1. Varbūt nav galīgs mēsls, taču nav interesants. Bļe es čist gaidīju hipinizētu narkomāniju vai vismaz pieklājīgu emocore.

    Komentārs by gribu_hujeet — 04.06.2009. @ 00:40

  2. Neesmu noklausijies, bet abi singli man patik.

    Komentārs by Mikijs Džeimss — 04.06.2009. @ 22:01

  3. Gaidīju ko daudz labāku,nevis saldrok-poppiesūcinātus kopijgabalus.

    Komentārs by alwaysraining — 06.06.2009. @ 10:17

  4. bonustracks In a Funk ir gana labs

    Komentārs by Roberto — 10.06.2009. @ 23:00


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

