Rokmūzikas apskati

05.09.2009.

Paziņojums numur 80008.

Filed under: Muzikālie jaunumi — Ausmkrēslis Rūdolfs @ 17:08
Tags: ,

Šogad septembrī tautas ausis gaida daudzi jauki pārsteigumi, ar Teignmautas brašuļu jauno albumu priekšgalā. Bet es esmu dzirdējis, ka tautas vilni sagaida kaut kas daudz iespaidīgāks.

Atcerieties es reiz rakstīju par jauno gaygaze mākslinieku no Kandavas Sūda Āni. Nu, karoč, šobrīd  notiek pēdējie sagataves darbi, lai iznāktu Āņa debijas EP, kuram ir dots Machina III. The Gay is the gay of the word homophobic nosaukums

Albuma vāciņš :

Machina III. The Gay is the gay of the word homophobic

Dziesmu saraksts :

1. Metjū, es tevi vienkārši mīlu. Man lūzt sirds, kad es par tevi domāju.

2. Zaļo bikšu izgaismotais karogs (tiek izmantots sempls no Mailijas Sairusas dziesmas 7 things)

3. Veltījums (tiek izmantots sempls no Mailijas Sairusas dziesmas 7 things)

4. Sienāži.

5. Supermasīvais Ānuss (Muse cover)

DARTZ!

3 komentāri »

  1. ANIS!ANIS!ANIS!

    Komentārs by gribu_hujeet — 05.09.2009. @ 18:13

  2. Sakarā ar eroka sortimenta palielināšanos (uz jauno mūziķu fona), čaļi, jums būtu jāpadomā, vai nav nosaukums jāmaina uz ‘rokacentrs’, kā arī beidzot jāievieš krievu valoda.

    Komentārs by PR_B*e — 05.09.2009. @ 23:56

  3. Pie tā tiek strādāts. Tikai šobrīd Kūtris ir aizņemts ar O.C. otrās sezonas sūknēšanu. Raitis šobrīd atpūšās Kazaņas lesbiešu bāros. Bet es esmu noguris no smumjām. Tā kā eRokā lielas izmaiņas drīzumā nav gaidāmas, bet domāju, ka pēc ziemassvētkiem vis nostabilēsies.

    Komentārs by Ausmkrēslis Rūdolfs — 06.09.2009. @ 23:33


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

