Rokmūzikas apskati

08.11.2009.

Nirvana – Nevermind (1991)

Filed under: 1990. gadi,Grandžroks — Gundars Latgalovičs @ 23:31
Tags: ,

Grupa, kas sastāvēja no iespējams pēdējā mūziķa, kam bija nospļauties par saviem sapelnītajiem miljoniem. Un diviem viņa čomiem, kas domāja apmēram tāpat. Bet varbūt viņi tomēr tērēja tūkstošus matu lakai, tāpat kā Džons Bon Džovi. Par to vēsture klusē.

Lai cik nedabiski tas nebūtu, es nemaz visas šī albuma dziesmas neesmu dzirdējis. Es tās noteikti noklausīšos, bet rīt. Toties recenziju rakstīšu šodien, nedzirdētās dziesmas raksturojot pēc to nosaukuma ģenialitātes pakāpes.

Un kas tad mums te ir, ja ne “Smells Like Teen Spirit”, kuru kāds man ne pārāk zināms cilvēks esot nodēvējis kā “Smells Like Teen Shit”. Nu, viņam laikam redzams labāk, toties es varu teikt ka šī dziesma ir caurumcaurēm izmērcēta grandžroka lieliskumā. “In Bloom” – gandrīz tikpat izcili. “Come as You Are” – varētu vemt no ekstāzes. “Breed” – nirvana. “Lithium” – krutāk par Bon Džovi piedienīgā apģērbā. Un tās vēl ir tikai tās, kuras esmu dzirdējis. “Polly” – varbūt veltīta papagailim. Visticamāk ne tik kruta kā iepriekšējās. Territorial Pissings” – noteikti fascinējošs 2:22 garš eposs, jo dziesma ar šādu nosaukumu var būt tikai un vienīgi tāda. Vēl es esmu dzirdējis “Drain You”, bet tālāk man ir tumša bilde. Spriežot pēc nosaukumiem, trio spēlē savu ieraksto grandžu, ko visi mīl un mīlēs vēl ilgi. Un iekš “Something in the Way” esot čella solo. Vismaz tā man teica kāda gudra grāmata.

Kobeins dzēra, dūrās, rakstīja mūziku. Tad viņu nošāva.

Dodu albumam 9 zvaigznes no 10

full_sm1full_sm1full_sm1full_sm1full_sm1full_sm1full_sm1full_sm1full_sm1none_sm

tīņu gara necenzētais video

Atrodams jūsu fantāzijās

3 komentāri »

  1. Turpinot rakstīt šādas recenzijas, tu 27 gadu vecumā izdarīsi pašnāvību. 🙂

    Komentārs by gribu_hujeet — 08.11.2009. @ 23:58

  2. Super, tad man ir vēl nedaudz vairāk nekā 10 gadu dzīves 🙂 Kas to vispār zin, kas darīsies mūzikā kad man būs 27.

    Komentārs by gundarsz — 09.11.2009. @ 18:34

  3. lieliska recenzija, izcili.

    Komentārs by cilvēks — 18.11.2009. @ 14:14


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

