Rokmūzikas apskati

10.12.2009.

Desmitgades Kūtrumu Apskates 25 zemākie punki jeb kāda subjekta objektīvi vārgs viedoklis par desmitgades labākajiem albumiem. Otrā daļa. Heavy Metal konsugāta 20., 19., 18., 17. un 16. šķirklis.

Filed under: 2000. gadi,Bez kategorijas,Muzikālie saraksti — Ausmkrēslis Rūdolfs @ 19:40

Bļ, tā kā visi pēdējā laikā ir kruti, tad es arī nolēmu būt reāls un izteikt savu ūberobjektīvi aprēķināto topsi par desmitgades spēcīgākajiem heavy metal albumiem.

Domāju, ka šoreiz es nekrītīšu uz nerviem ar skaistām metaforām, epifānijām un dzejas rindām raksta ievadā, bet uzreiz ķeršos pie galvenā.

20. vieta.

Final Fantasy – He Poos Clouds (2006. gada 13. jūnijs)

Kanādas barokālās indie huiņas meistars Ovens Palets piedāvā desmit dziesmu kopumu par videospēlēm, vijolēm un Eltonu Džonu. Lai gan visticamāk, ka šim albumam ar to nav nekādas saistības. Ovena maigie piesardzīgie bļāvieni, kas kontrastē ar Paleta vijoles skaņām un maigo falsetu rada abstraktu popmūzikas noskaņu. Tādejādi vieta manā desmitgades topā ir vairāk vai mazāk pelnīta.

Barokāli pediņiskais tukšums, bļ.

19. vieta.

The Postal Service – Give Up (2003. gada 23. februāris)

2003. gadā The Postal Service pārstāvētais datapop žanrs vairs nebija nekas jauns, bet dziesmas ar vienkāršām un varbūt pat uz nerviem spēlējošām melodijām un lieliskiem dziesmu tekstiem spēja uzrunāt visus. Padarot Bena Gibarda grupu Death Cab For Cutie no nevienam nezināmas viduvējas indie grupas par katram amerikāņu tīnim mīļu viduvēju indie grupu, bet Tamberello savos glitch eksperimentos sapisās un tagad ar mūziku nodarbojās vēl retāk ar zvejošanu.

Nē glitčam, IDM un WARP! izdevniecībai, bļ.

18. vieta.

Super Furry Animals – Rings Around The World (2001. gada 23. jūlijs)

Velvet Underground un Bītlu mūsdienīgs sakausējums. Tieši tā var raksturot šo grupu (šajā albumā piedalījās gan mirušais bītls Pauls, gan velveta drounists Džons Keils). Vēl daži viņus sauc par bīčbojiem uz adatas. Un tieši tā arī ir, grupa savieno perfektas sešdesmito gadu melodijas ar bez maz vai nenormāliem frītehno, frīdrumandbass un frīnowave eksperimentiem. Ģeniāli.

Pauls Makartnijs grauž selariju, bļ.

17. vieta.

The Avalanches – Since I Left You (2000. gada 27. novembris)

Austrāļu elektrizētie džeki piedāvā intelektuālu konceptalbumu, kas ir balstīts uz pārgudriem sempliem no visādām vecām kovbojfilmām. Runā ka semplu skaits šajā albumā pārsniedz 3500. Un tas arī ir viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ šis albums atrodas šajā topā, jo neviens nekad tādu blāķi ar zagtām huiņām nav dzirdējis. Un tas nekas, ka grupa izklausās nedaudz vecmodīgi.

yoyoyo mans sempls ir krutāks nekā tavējais, bļ.

16. vieta.

Fleet Foxes – Fleet Foxes (2008. gada 3. jūnijs)

Sietlas bārzdu debijas albums ir piesātināts ar tik daudzām perfekti melodiskām sešdesmito gadu hipiju himnām, kas izklausās tik mūsdienīgi, ka vispār pizģets kā saka Saļikā. Jāatzīst, ka paši neohipiji šo albumu neatzīst tā augstā komerciālā koeficenta un nopulētās Sub Pop skaņas, bet tas mani nepiš.

Tīģeru kalna kandavnieka dziesma

Advertisements

Atstāt komentāru »

Vēl nav komentāru.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: