Rokmūzikas apskati

14.12.2009.

Desmitgades Kūtrumu Apskates 25 zemākie punki jeb kāda subjekta objektīvi vārgs viedoklis par desmitgades labākajiem albumiem. Ceturtā daļa. pIndie mūzikas anatoloģijas piecie punkti jeb Rolling Stones desmitgades topa iztirzājums.

Filed under: 2000. gadi,Muzikālie saraksti — Ausmkrēslis Rūdolfs @ 19:13

Bļ, tā kā visi pēdējā laikā ir kruti, tad es arī nolēmu būt reāls un izteikt savu ūberobjektīvi aprēķināto topsi par desmitgades spēcīgākajiem ambient grindcore ierakstiem.

Kāds vīrs ar bārdu (turpmāk tiks saukts par salaveci), teica ka savā topā apskatu nevienam nezināmus desmitgades albumus, lai paceltu savu krāniņa izmēru. Es atzīstu savu kļūdu, bet esmu nolēmis laboties. Jo tomēr taču ir ziemassvētku laiks, un neklausīt salaveci ir vēl rupjāka padarīšana nekā vēlēt visiem maukas ziemassvētkos.

10. vieta.

Arcade Fire – Funeral (2004. gada 14. oktobris)

Kā zināms Montreāla ir pilsēta, kurā sastopas divu tautu franču un amerikāniski runājošo kviepļu kultūras. Nu, lūk, šīs pilsētas centrā atrodas psihiatriskā klīnika Arcade Fire, kas ik pa laikam visiem saprotamā veidā baro savu emocionālo depresivitāti, unikālo instrumentu izmantošanu un viltoto frīku un jefiņu būtību, tādējādi aizkustinot gan tevi, gan mani, gan Deividu Boviju. Par šo albumu var teikt, ka tā ir huiņa un to klausās tikai Kūtris, bet tomēr tas ir kruta.

Desmitgades Kūtrums, bļ.

9. vieta.

The Streets – Original Pirate Material (2002. gada 25. marts)

Original Pirate Material nav vienkārš graima vai vēl pasarg’ dievs komerchiphopa ieraksts. Maikls Skiners savā mūzikā apvieno ska, dub, house, drum and bass, UK garage un hip hopu, tā radot savdabīgu 2002. gada britu jaunieša kokteili, kas arī mūsdienās izklausās pietiekami intresanti, atšķirībā no citiem līdzīgiem tā laika 2 step/UK garage māksliniekiem. Bet Maika spēks ir dziesmu teksti, kas ir ūberstilīgi un pārsit jebkura ierindas repera rīmes.

yoyoyo, es esmu dīleris, bļ.

8. vieta.

Portishead – Third (2008. gada 28. aprīlis)

Kad 1994. gadā Portishead izdeva savu debijas albumu un objektīvi labāko albumu Dummy, man bija četri gadi un intelektuālākais ko es klausījos bija Prodigy. Varbūt tādēļ padsmit gadus vēlāk klausoties minēto Dummy, man likās novecojis un zaudējis savu aktualitāti, tad nāca grupas trešais albums Third, kas tieši sakrita ar maniem depresīvajiem tīneidžīmo gadiem. Rezultātā es iemīlēju Third, un tas kļuva par manu mīļāko Bristoles triphoperu albumu.

Mēs visi mirsim, bļ.

7. vieta.

Broken Social Scene – You Forgot It In People (2002. gada 15. oktobris)

Kad es pirmo reizi izdzirdēju šos vīrus un tantes, grupas mūzika man pilnībā man norāva jumtu, tas bija tik ūberstilīgi un teju teju bļ bez maz tik neatkarīgi, ka es mīzu biksēs un apsolījos nefanot par OC, pat ja viņi savā saundtrekā ieliks kādu no šīs grupas dziesmām. Par pašu albumu nav ko teikt, tas ir klišejām pārpildīts indie roks (kādu to saprata 2002. gadā), bet tās klišejas ir sapītas tik meistarīgi un kruta, ka grupas ieskaitīšana pIndie žanrā ir apšaubāma un kaut ko tādu var darīt tikai salavecis.

Salavecis penis, bļ.

6. vieta.

LCD Soundsystem – Sound of Silver (2007. gada 12. marts)

Labākais kas ar šo desmitgadi noticis ir kovbeļa invāzija deju mūzikā, radot kaut kādu krutumu, par kuru jūsmo katrs rūpīgs indie/pIndie bērns. Un šoreiz topa 666. vietā ir iekļuvis šīs sērgas tēvs Pīters Mērfijs ar savām astoņu minūšu popdziesmām. Kā stāsta leģenda, tad pati Britnija gribēja sadarboties ar disko panko tēvu, bet Britnijai pēkšņi sagribējās uz dāmu istabu un tā viņa vairs neatgriezās. Gadsimta popalbums un tā tam būs būt.

Bļ ir bļ, bļ.

1 komentārs »

  1. Visu cieņu par Skinera iekļaušanu topā.

    Komentārs by gribu_hujeet — 14.12.2009. @ 23:04


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

