Rokmūzikas apskati

16.01.2010.

Pearl Jam – Ten (1991)

Filed under: 1990. gadi,Grandžroks — Gundars Latgalovičs @ 23:09
Tags: ,

Tas, ka es iepriekš apskatīju Nirvana, bet tagad vēl vienus 90. gadu sākuma grandžroka krutos puišus, liecina par to, ka depresija aug. Vai arī es vienkārši esmu safanojies no tā, ka Soundgarden atkalapvienojas.

80. gadu beigas un 90. gadu sākums bija laiks, kad cik necik pārgāja 80. gadu popmūzikas vilnis, lai transformētos 90. gadu popmūzikā. Tomēr tas neinteresē ne mani, ne tevi – to cilvēku, kas lasa šo rakstu. Ja tomēr interesē, tad uzraksti iesniegumu piecu A4 lapu apmērā un es varbūt publiski atvainošos. Tikmēr normālā tauta varēs turpināt lasīt recenziju par “zelta baritonu” Ediju Vederu un vēl četriem džekiem.

Viszināmākās albuma dziesmas ir hītsingli “Alive”, “Even Flow” un “Jeremy”. Pēc kvalitātes es tos pat varētu sarindot otrādākā secībā, tomēr daudz nepiekasoties tie ir apmēram vienāda līmeņa. Jāsaka, lai arī šīs dziesmas ir diezgan zināmas, tās nepelnīti nav kļuvušas tikpat episki zināmas kā pati slavenākā tīņu himna “Smells Like Teen Spirit” . Varbūt arī “Spirit” ir galvastiesu labāka, bet es to esmu dzirdējis tik daudz reižu, ka vairs īsti nespēju to novērtēt. Tomēr liksim Kobeinu mierā un atkal pievēršamies “Pearl Jam”. Šis albums ir diezgan universāls(cik nu grandžs vispār universāls var būt) – ģitārspēle ir gan īsti grandžiska, gan labākajās klasiskā roka tradīcijās ieturēta. Tāpat pat parādās taustiņi(klavieres un grandžs – tomēr kas savienojams, skan labi). Tā ka varu teikt – sorry, Ringo: labāk 19 gadus veci Pearl Jam ieraksti, nevis pilnīgi svaigs tavs.

Dodu albumam 8,5 zvaigznes no 10

Atstāt komentāru »

Vēl nav komentāru.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

