Rokmūzikas apskati

15.02.2010.

First Aid Kit – The Big Black And The Blue (2010)

Filed under: 2000. gadi,Folkroks — klausiitaajs @ 21:01
Tags: , ,

I’m back! Biju izlēmusi rakstīt, kad man būs, ko teikt. And that magic moment is here! Klausoties daudz un dažādus jaunos albumus, visvairāk manām ausīm ir iepaticies The Big Black And The Blue.

Tā 2 māsu grupa no Zviedrijas, kuras par savām ietekmēm sauc  Bobu Dilanu, Leonardu Koenu un Bon Iver. Viņas debitēja ar EP Drunken Trees, ko 2008. gadā izdeva arī Lielbritānijas Wichita Records, un 25. janvārī iznāca 1. oficiālais albums. First Aid Kit ir viena no tām retajām grupām, kas spēja mani uzrunāt ar pirmo dziesmu, ko es dzirdēju. Tā bija Hard Believer, kas ir skaists, bet noteikti ne labākais albuma skaņdarbs. Kapēc man tik ļoti patīk šis ieraksts? Tas ir vienkāršs, burvīgs un jauks. Meitenes, kaut arī ļoti jaunas, stāsta aizgrābjošus stāstus, palīgā ņemdamas tikai akustisko ģitāru, savas lieliskās balsis un arfu. 2 dziesmas, pēc manām domām, ir Fleet foxes un Boba Dilana cienīgas – Winter Is All Over You un Heavy Storm. Atļaušos teikt, ka tie ir debešķīgi. Uz priecīgakas nots ir Sailor Song, kurā meitenes skaita zviedriski.

Folkmūzika labākajās tradīcijās. Ja gribas atpūsties no elektronikas, tad droši var pagatavot tasi tējas, uzlikt šo un domās aizceļot uz Zviedrijas mežu biezokņiem. Lai  cik reizes es klausītos, nevaru atrast neko, kas man nepatiktu, bet šajā portālā 10 nav atļauts likt, tāpēc…

Dodu albumam 9,5 zvaigznes no 10.

half_sm

8 komentāri »

  1. Alīn, tu mani precēsi?

    Komentārs by Ausmkrēslis Rūdolfs — 15.02.2010. @ 22:10

  2. ak, protams!kurš gan spētu atteikties no šāda piedāvājuma?

    Komentārs by klausiitaajs — 16.02.2010. @ 16:16

  3. Tātad tu piekrīti?

    Komentārs by Ausmkrēslis Rūdolfs — 21.02.2010. @ 16:59

  4. Oh yes, un es gribu, lai kāzās skanētu visa disney stāru izlase, lūdzu sastādi sarakstu.

    Komentārs by klausiitaajs — 21.02.2010. @ 17:56

  5. Jonas Brothers – Gay Ass Brothers
    Miley Cyrus – Party In The USA
    Sun O))) – Orakulum
    Bono – I Am Walrus
    Selena Gomez – Magic
    Bon Jovi – I’ll Be There For You
    Sūda Ānis – Muso Muso Muse
    Muse – Blelamij Sucks
    Clint Gamboa – Crazy
    Miley Cyrus – 7 Things (EgonZ ReiterZ MIXZ)
    Echo And The Bunnymen – Clay
    Regina Spector – Techno 666
    Saetia – One Dying Wish
    Miley Cyrus – When I Look At You

    Komentārs by Ausmkrēslis Rūdolfs — 21.02.2010. @ 19:24

  6. Btw, Alīn, tev foršas kedas.

    Komentārs by Ausmkrēslis Rūdolfs — 21.02.2010. @ 19:26

  7. kā pie velna tu zini, kādas man kedas?

    Komentārs by klausiitaajs — 21.02.2010. @ 19:30

  8. Es kontaktējos ar KŠ

    Komentārs by Ausmkrēslis Rūdolfs — 21.02.2010. @ 19:40


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

